قیمت طراحی سایت با وردپرس چقدر هست؟20% تخفیف کلیه سفارشات

قیمت طراحی سایت با وردپرس

هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر هست؟

قیمت طراحی سایت با وردپرس، تقریبا تعرفه کمتری نسبت به سایت های برنامه نویسی دارند،

مشتریان در اکثر اوقات سردرگم هستند و نمیدونند که سفارش خود را کجا، با خیال راحت بگزارند،

در این مقاله قصد دارم راهنمای شما در این مسیر باشم.
قیمت طراحی سایت با وردپرس برای هر سایت شرکتی، فروشگاهی و آموزشی و خبری و شخصی

هر کدام به ترتیب هزینه های متفاوتی دارد چرا که زمان طراحی و نوع قالب و همچنین ،نوع دامنه آن متفاوت است‌‌.

قیمت طراحی سایت به هر امکاناتی که در سایت اضافه میشه و تعرفه آن ثابت است، اول کار در قرارداد ذکر و بررسی می شود.به طور مثال سیستم چت آنلاین و ایمیل مارکتینگ هر کدام جدا محاسبه می‌شوند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس براساس تعداد صفحات هم نیز هست اگر تعداد صفحات شما،کمتر باشد هزینه پایین تر هست، تیم مددیزاین آموزش کار با صفحات و نوع پست گزاری را به شما یاد می‌دهد.

تعرفه طراحی سایت با وردپرس براساس لایسنس داشتن یا نداشتن پلاگین و قالبهاست،اکثر طراحان سایت برای اینکه هزینه کمتری به کارفرما بگن، از قالب یا افزونه های غیر اورجینال استفاده می‌کنند که هم امنیت سایت رو به خطر میندازن و هم سئو کردن اون سایت، به طور کلی غیر ممکن می‌شود. به همین دلیل است که پروژه ها تقریبا با شکست مواجه می شود.

هزینه دامنه

اگر شما میخواید دامنه .com استفاده کنی که حداقل مبلغ آن ۳۰۰ هزارتومن هست و مزیت دامنه .com همان قابل جستجو در کل دنیا، و میتونید سایت دو زبانه درخواست کنید،تا مشتریان خارجی هم داشته باشید باز باید توجه کنید فقط راه اندازی وب سایت کافی نیس باید،سئو و تبلیغات سایت را جدی بگیرید، تا یک سایت بتونه اندازه یک مغازه میلیاردی براتون درآمدزایی کنه، پس یک سرمایه گزاری بلند مدت را در پیش بگیرید.

هزینه هاست

قیمت هر نوع هاست را ،با یک جستجو ساده میتونید پیدا کنید، و این کاملا مشخص هست، که فضای هاست و پهنای باند ماهیانه و تعداد پارک دامنه، روی قیمت هاست کاملا تاثیر دارد.

هزینه خرید قالب وردپرس

ظاهرکلی وبسایت بسیار حائز اهمیت است اینکه شما بنابر نوع کسب وکارتون چه قالبی استفاده کنید میتونه راهنمای شما برای داشتن یک وبسایت با دیزاین فوق العاده باشد، چنانچه قالب نمیتونه ظاهر وبسایت شمارو طراحی کنه ولی یک فرم کلی به صفحات میده که حداقل بالای 200 هزارتومن، باید هزینه بفرمایید. البته قالبها مثل هاست و دامنه نیاز به تمدید ندارند و مادام العمر لایسنس آن برای شماست و فقط برای یک سایت میتونید فعال نگهش دارید.

هزینه خرید افزونه های جانبی وردپرس

ما برای توسعه و تجربه کاربری نیاز به نصب افزونه های جانبی داریم مانند قالب ،هرکدام از افزونه ها فقط یک لایسنس و روی یک سایت نصب می شود.

تعرفه طراحی سایت با وردپرس

کدنویسی اختصاصی برای طراحی سایت با وردپرس

برخی از دیزاین های زیبا با صفحه سازها تقریبا غیرممکن هست باید از کدها استفاده کنیم،اگرچه داخل وردپرس به دلیل متن باز بودنش طراحی و پلاگین نویسی اختصاصی ممکن خواهد بود.

پشتیبانی اختصاصی
تیم مددیزاین با پشتیبانی ۶ ماهه، سرعت و امنیت سایت شمارا تضمین می‌کند،کلا با استفاده از پکیج اقتصادی مددیزاین از تمام مزایای بالا بهره‌مند شوید. برای دونستن کد تخفیف با واتساپ مددیزاین در ارتباط باشید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس

هزینه سایت چند زبانه

خیلی مهمه که بدونی سایت چندزبانه چه مزیت هایی داره، یک دلیلی که میخوام شمارو مشتاق کنم اینکه توسط سایت، شما میتونی صادرات محصول خودتو به کشورهای دیگه داشته باشی، ما محتوای شمارو به هر زبانی که بخواید ترجمه میکنیم، اگه فکر مهاجرت داری، قطعا وبسایت خودتو دو یا چند زبانه کن و نگران مشتریان نباش آنها زبان خود را انتخاب میکنند و به راحتی با شما و خدمات شما آشنا خواهند شد.

هزینه درخواست مشتریان برای امکانات بیشتر

گاهی اوقات مشتری پلن اقتصادی مارو انتخاب میکنه ولی به طور جداگانه یه آپشن های خاصی میخواد مثل انیمیشن های اختصاصی یا طراحی بنر یا استفاده از تصاویر گرافیکی داخل سایت، هزینه  اینجور خدمات به طور جداگانه محاسبه میشود و جز هزینه طراحی سایت با وردپرس نمی باشد.

هزینه تولیدمحتوا سئو شده

تمامی سایتها اعم از فروشگاهی و شرکتی و … همه نیاز به تولید محتوا دارند چرا که یک صفحه خالی با طراحی فوق پیشرفته هم ارزش چندانی برای الگوریتم های گوگل ندارد، الگوریتم گوگل به لینک دهی و مرتبط سازی صفحات شما و همچنین کلمات استفاده شده در متن، را با هوش مصنوعی بررسی میکند،پس این نکته حائز اهمیت هست که برای تولید محتوای سئو شده، هزینه ای بر اساس تعداد کلمات کنار بگزارید..معمولا قیمت پایه تولید محتوا از 60 هزارتومان شروع میشه تا 150 هزار تومان.

البته زمان و تجربه و تخصص تیم بر قیمت آن تاثیر گزار هست.

هزینه سئو سایت

عوامل موثر در هزینه سئو سایت، تعداد بک لینک ها و ریپورتاژ آگهی هایی که به عنوان یک نوع تبلی؛ و رتبه گرفن از موتور جستجو گوگل هست، انتخاب دامنه و نوع هاست و سرعت سایت و همچنین گرفتن گواهی ssl روی هزینه های سئو سایت تاثیر بسزایی داره، در کل برای دونستن قیمت با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید.

طراحی سایت با سئو بالا چه عملکردی در گوگل دارد؟بیشتر بدانید…

 

هزینه قیمت طراحی سایت با وردپرس

دلیل متفاوت بودن هزینه های طراحی سایت با وردپرس

اعتبار و تجربه:خب اولین دلیل واضح آن این است که تجربه طراحان سایت باهم متفاوت است، گاهی شما قیمت از یک نفر یا یک تیم یا یک شرکت میخواهید مسلما قوانین و زمان هر یک باهم فرق دارد ولی در اینجا میخواهم قیمت پایه و مصوب به شما بگویم 😉

قیمت طراحی سایت فروشگاهی: تقریبا هزینه این نوع سایت از تمامی، بیشتر است، و قیمت پایه آن از چهار میلیون و پونصد هست به بالا

قیمت طراحی سایت شرکتی: سایت شرکتی باید چهار صفحه با دیزاین خوب داشته باشد، که کمترین قیمت ، بعد از بررسی در بین تمام فریلنسرها میتونم بگم از سه میلیون و پونصد به بالا قیمت داده اند.

قیمت طراحی سایت آموزشی:قیمت این نوع طراحی با توجه به امکاناتی که دارد از چهارمیلیون به بالا، برای تمامی استادان واقعا سایت کاربردی و کارآمدی هست.

طراحی سایت خبری و شخصی:

هر کدام سختی های خود را یرای طراحی دارند ولی از سه میلیون به بالا، قیمتشان هست و کمتر از آن لطفا اعتماد نکنید همانطور که در بالا اشاره کردم قالب و افزونه ها ، باید مختص سایت شما باشد.

هزینه طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای کسب و کارهای کوچک

میتوان با جرات گفت یکی از مواردی که موجب پیشرفت یک کسب و کار کوچک هست یک وبسایت معمولی با طراحی خاصه اگر که توجه به آپدیت و بروزرسانی آن کنید حتما میتونید شغل خود را گسترش بدید. هزینه یک وبسایت معمولی همانطور که در بالا اشاره شد کمتر از سه میلیون نخواهد بود. متاسفانه قیمت روز به روز در حال افزایش است.

هزینه نگهداری وبسایت:

بعد از طراحی یک هزینه هاست که تقریبا هر سه ماه یکبار به مبلغ صد هزارتومن هست برای شما باقی میماند به علاوه که تمدید دامنه یک سال یکبار باید انجام شود توصیه میکنم برای فهمیدن دقیق قیمت در واتساپ به همکاران پیام دهید.

سرعت سایت
امنیت سایت
سئو سایت
گرافیک سایت
پشتیبانی اختصاصی
برای اطلاع از قیمت میتوانید فرم زیر را پر کنید در غیر اینصورت با شماره واتساپ پیام بگزارید